Wij proberen ons zo breed mogelijk in te zetten voor kinderen met een beperking.

Ons hoofddoel is om kinderen met een beperking te helpen aan materialen die niet vergoed wordt door zorgverzekeraar of gemeente.

Het geld wat hiervoor nodig is proberen we te werven uit de 2e hands winkels in Hengelo en Brummen.

U kunt hier bijvoorbeeld denken aan een aangepaste fiets of een badstoeltje,

maar ook voor andere stichtingen of verenigingen proberen wij ondersteuning te bieden zodat kinderen met een beperking het makkelijker of toegangkelijker gemaakt wordt om mee te kunnen doen.

Ook bij de gemeente Bronckhorst denken we mee om speeltuinen toegankelijk te maken binnen de gemeente.

Maar in onze winkels doen we ook ondersteuning geven aan mensen met een beperking of een stukje reintergratie voor mensen met een afstand ( op welke wijze dan ook) tot de arbeidsmarkt. ( dit gaat natuurlijk wel in samenwerking met de gemeente Bronckhorst,Philadelphia, s'Herenloo en school de Lans te Brummen. Ook hebben we vaak maatschappelijke stagelopers bij ons in de winkels.

Daarnaast doen we ook een stukje gezinsondersteuning voor eventuele vragen die er liggen binnen de gezinnen waar iemand een beperking heeft.

Heeft u een vraag?

Wilt u meer informatie?

Wilt u een aanvraag doen voor een voorziening?

Wilt u soms vrijwilliger worden?

Heeft u interesse om iemand bij ons te laten werken met een afstand tot de arbeidsmarkt?

Of iets anders?

U mag altijd contact met ons opnemen, wij nemen elke vraag serieus , en proberen u zo snel mogelijk te beantwoorden.

Litania Blom : Ere Voorzitter

Ramon Loskamp : VoorzitterRonnie Lammertink : Meebeslissend Lid