Wat doen wij

Wij proberen ons zo breed mogelijk in te zetten voor kinderen met een beperking. Ons hoofddoel is om kinderen met een beperking te helpen aan materialen die niet vergoed wordt door zorgverzekeraar of gemeente. Het geld wat hiervoor nodig is proberen we te werven uit de 2e hands winkels in Hengelo Doesburg en Brummen.

U kunt hier bijvoorbeeld denken aan een aangepaste fiets of een badstoeltje, maar ook voor andere stichtingen of verenigingen proberen wij ondersteuning te bieden zodat kinderen met een beperking het makkelijker of toegangkelijker gemaakt wordt om mee te kunnen doen. Ook denken we bij de gemeente Bronckhorst mee om speeltuinen toegankelijk te maken binnen de gemeente.

In onze winkels doen geven we ook ondersteuning aan mensen met een beperking of een stukje reintergratie voor mensen met een afstand ( op welke wijze dan ook) tot de arbeidsmarkt. Dit gaat natuurlijk wel in samenwerking met de gemeente Bronckhorst, Philadelphia, 's Heren Loo en school De Lans in Brummen. Ook hebben we vaak maatschappelijke stagelopers bij ons in de winkels.

Daarnaast doen we ook een stukje gezinsondersteuning, voor eventuele vragen die er liggen binnen de gezinnen waar iemand een beperking heeft.

Heeft u een vraag?

Wilt u meer informatie?

Wilt u een aanvraag doen voor een voorziening?

Wilt u soms vrijwilliger worden?

Heeft u interesse om iemand bij ons te laten werken met een afstand tot de arbeidsmarkt?

Of iets anders?

U mag altijd contact met ons opnemen, wij nemen elke vraag serieus , en proberen u zo snel mogelijk te beantwoorden.

De mail kunt u sturen naar:  litaniablom@gmail.com

Wie wij zijn

Erevoorzitter Litania