Geef je snel op voor het Cricket Koppel Darttoernooi

Litania's open op zondag 9 juni bij café de jongens in Hengelo G

Poster darttoernooiOf je goed kunt darten is niet belangrijk, wel dat je van gezelligheid houdt! Doe dan mee aan Litania's Open, een darttoernooi voor koppels bij café De Jongens aan de Bleekstraat in Hengelo. De koppels spelen cricket, een speltype waarbij het scoren van veel punten niet voorop staat.

Het aantal darters dat mee kan doen is beperkt, meld je daarom snel aan. Vol=vol!

De Hema in Hengelo heeft de worstenbaan gesponsored. Daar is het de bedoeling dat tien darters elk zes pijltjes gooien. Wie de meeste punten haalt wordt beloond met een echte Hema-worst.

De stichting Litania heeft leuke prijzen beschikbaar, gesponsord door ondernemers. De stichting hoopt op veel bezoek want het is de bedoeling er een gezellig evenement van te maken. "Iedereen is welkom. Daar staan we als stichting ook voor. Iedereen hoort er bij", aldus Petra Groen van de stichting Litania.

Inschrijven voor het koppeltoernooi kan met onderstaand formlier. De inschrijving sluit op vrijdag 07-06-2024

Inschrijfformulier

Please let us know your name.
Please let us know your email address.

Teamlid 1

Teamlid 2