U KOMT TOCH OOK?

Per 3 Juli 2019 willen we gaan starten met een 2e hands kledingzaak aan de Kraakselaan 63 te Doesburg.

Om 10 uur is de opening.

Sandy Dassen zal het aanspreekpunt in de winkel gaan worden.

Ook hier zijn de openingstijden gelijk aan de andere winkels van de stichting . Elke woensdag tot zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.

We proberen de openingstijden zo veel mogelijk te hanteren maar we moeten natuurlijk ook vrijwilligers daarbij krijgen zodat we ook echt 4 dagen per week open kunnen. Vanaf Augustus gaan we zeker 4 dagen per week open.

Mocht u interesse hebben om vrijwilliger te worden meld je dan snel aan. we zijn nu met de sollicitaties bezig. U kunt zicht aanmelden via de mail, facebook, sms, app of telefonisch op onderstaande adressen of telefoonnummer.