· 5 september 2018·

Vanochtend hadden we een feestje op school de rozengaardseweide.
Er was een aanvraag gedaan voor goede boeken voor (speciale) kinderen van de school. Wij hebben als stichting daar gehoor aan gegeven want zeg nou zelf.. iedereen zou toch kunnen en mogen lezen. Dus met bibliotheek moeders aan het zoeken gegaan welke boeken er geschikt zijn en waar de wensen liggen. Verschillende boekhandelaren benaderd in de omgeving en uiteindelijk heeft de bruna uit Vorden ( Carmen Rondeel) de levering gedaan en ook zij hebben nog een 10 tal boeken geschonken.
De boeken zijn in de vakantie naar school gebracht waar de bibliotheek moeders erg druk zijn geweest om ze netjes te kaften en te ordenen. Vandaag mochten alle kinderen dan eindelijk zien welke boeken of er in de bibliotheek waren gekomen en ze konden bijna niet wachten tot ze een boek mochten lenen. Ook hebben we als stichting er speciale boekenleggers bij gedaan waar ze de titels van de boeken op de achterzijde kunnen schrijven die de kinderen lenen. Als de kinderen er 10 hebben gelezen kunnen ze de boekenlegger inleveren en krijgen ze een kadootje. Dus een extra motivatie om te gaan lezen.

Dit alles hebben we dus kunnen realiseren door uw inbreng of aankoop in onze winkels. En door alle vrijwilligers die onze winkels draaiende houden.

IEDEREEN ONTZETTEND BEDANKT.
Stichting Litania